ZoetermeerOV

Al het openbaar vervoer in Zoetermeer. Trein tram bus en meer.
Doorzoek nieuwsberichten  
[printversie]         | | |
 
 

 

Nieuws

< 1248 / 1249 / 1250 >

SNT gaat merendeel klantcontacten NS beheren

dinsdag 17 juli 2007

Het Zoetermeerse Services Network Telefoondiensten (SNT) gaat het merendeel van de klantcontacten van de Nederlandse Spoorwegen (NS) verzorgen. "Met de opdracht zijn ongeveer veertig arbeidsplaatsen gemoeid dus het gaat om een hele grote order," zegt directeur Jac Vermeer.

SNT is gekozen uit een rij potentiële klanten die hebben ingeschreven op de opdracht die Europees is aanbesteed. "Er waren meer dan tien gegadigden. Met drie tot vier hebben medewerkers van de NS gesprekken gevoerd en wij zijn het uiteindelijk geworden. Na een maand proefdraaien zijn we nu operationeel en is de samenwerking een feit. We moesten dus nog even wachten voordat we hiermee naar buiten konden komen," legt Vermeer uit.

De directeur van SNT is ontzettend blij NS als nieuwe klant te mogen begroeten. "Onze medewerkers gaan telefonisch en per e-mail een groot deel van de contacten met treinreizigers verzorgen. Daarbij gaat het onder meer om informatie over verschillende abonnementen zoals de voordeelurenkaart. Bovendien is het ook de bedoeling dat wij de naderende invoering van de OV-chipkaart gaan ondersteunen. De afdeling `NS-international' die over buitenlandse treinreizen gaat, houden de spoorwegen zelf in beheer."

Met de NS voegt SNT een nieuwe grote klant toe aan haar orderportefeuille. Het bedrijf verzorgt onder meer de klantenservice van energieleverancier Nuon, de Postbank, de Bijenkorf en de telecombedrijven Orange en KPN." De laatste bezit alle aandelen van het Zoetermeerse bedrijf en is daarmee eigenaar van één van de grootste aanbieders op het gebied van customer care. Op zes locaties in Nederland en België (Amsterdam, Ede, Groningen (2), Zoetermeer, en Antwerpen) handelen ruim 2500 'SNT-agents' allerlei soorten vragen, klachten en verzoeken van klanten van diverse opdrachtgevers af.


Bericht geplaatst op zaterdag 21 juli 2007
Letterlijk bericht Algemeen Dagblad editie Zoetermeer van dinsdag 17 juli 2007
Meer nieuwsberichten over | Trein algemeen

Reageer ook op dit nieuwsbericht!

Wil jij ook je mening laten weten? Vul dan onderstaand formulier in!
Voor de duidelijkheid: dit is dus niet de mogelijkheid om de redactie van ZoetermeerOV privé een bericht te sturen. Je iemeeladres is verplicht opdat de redactie je eventueel kan bereiken of beantwoorden.
ZoetermeerOV behoudt zich echter nadrukkelijk het recht voor, om verkeerde reacties (iedereen weet wat ik bedoel) zonder melding te verwijderen.

Naam
Mailadres; verplicht, wordt niet publiekelijk getoond
Mailadres; moet precies gelijk zijn, ter controle tegen spammers
Titel

 

Werkzaamheden & omleidingen

» NS
» Connexxion
» HTM
» RET
» Arriva


Reacties

Flora Wagemans: Hoe kani ik per email een rit binnen zoetermeer aanvragen? [lees meer...]
Uw naam: Komende weer en de maandag erop geen treinen van/naar Zoetermeer wegens werkzaamheden bij Goud. NS vervangt gedurende meer dn 1 week een kwartierdienst per t [lees meer...]
Khalid El bahraoui: Hoe kan ik zilverdomm met bus vanaf station Zoetermeer een welke ?ik kom ban Amsterdam met trein een heb geen idee hoe ? Merci [lees meer...]
Dewi: ik vind dit echt een heel handig stukje voor mijn autobiografie. ik moest een stukje zoeken van 23-11-2003 en...GELUKT!!! [lees meer...]
Muerders J.L.C.: Oplossing puzzel : haardvuur. [lees meer...]
Sersjo Kantebeen: De oplossing van de puzzel woordzoeker is: HAARDVUUR. [lees meer...]
S Benfield: Haardvuur [lees meer...]
S Kantebeen: Haardvuur [lees meer...]

Foto's

Station Zoetermeer in de sneeuw; station Zoetermeer 10 december 2017
Nieuwe bestemmingen; station Zoetermeer 18 december 2016


 

   ZoetermeerOV is een site van Maarten Batenburg.   Bezoek ook eens OVcentraal en Maarten.OVcentraal.     Copyright 2004 - 2019. |