Op maandag 22 mei hebben wethouder Rosier van de gemeente Zoetermeer en algemeen directeur HTM Jaap Bierman het verbouwde HTM Servicepunt Zoetermeer Centrum West feestelijk in gebruik genomen.
“Door de verbouwing is ons Servicepunt hier twee keer zo groot geworden. Daarmee kunnen wij de reizigers nog beter van dienst zijn. Niet alleen voor informatie over HTM, maar ook reisinformatie van Arriva, Connexxion en RET die de busdiensten verzorgen van, naar en in Zoetermeer. Wij weten dat onze reizigers voor sommige zaken behoefte hebben aan persoonlijk contact, zoals bijvoorbeeld het oplossen van problemen met de OV-chipkaart.”, aldus Bierman.
Halte Centrum West is in Zoetermeer voor HTM RandstadRail 3 en 4 de drukste halte, waar zo’n 4.000 reizigers per dag in- en uitstappen. De afgelopen twee maanden is het Servicepunt grootscheeps verbouwd en het beschikt nu over twee moderne balies. Reizigers kunnen hier onder andere hun OV-chipkaart opladen, losse vervoersbewijzen kopen en abonnementen HTM aanschaffen. HTM Servicepunt Centrum West is van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 8:30 uur en 17:00 uur.