Is uw bus vaak te laat?

Reizigersvereniging ROVER roept busreizigers op hun ervaringen met de bussen in Zoetermeer te melden.

Na de invoering van de nieuwe dienstregeling op 11 december kreeg ROVER veel klachten over vertragingen en uitval van ritten. Dit leek van structurele aard. Mensen miste vaak hun aansluitende bus op Centrum West, en stonden zo een half uur te wachten.

Naar aanleiding van de klachten heeft ROVER busmaatschappij Connexxion opgeroepen de kwaliteit zo snel mogelijk te verbeteren. Connexxion heeft naar eigen zeggen maatregelen genomen om met ingang
van 9 januari de problemen te verhelpen.

ROVER-afdeling Zoetermeer zou graag van busreizigers weten hoe zij de busdienst momenteel ervaren. Vallen er nog steeds veel busritten uit, is uw busrit structureel te laat op de bestemming? Of zijn de problemen van voor de Kerstvakantie opgelost? Rover hoort graag van u!

Reageren kan via e-mail op zoetermeer[at]rovernet[puntje]nl. Reacties zullen gebundeld worden aangeboden bij de verantwoordelijk vervoerder Connexxion en opdrachtgever Stadsgewest Haaglanden.

Reactie achterlaten